Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Ράλι Ακρόπολις: Έκανε... πλάκα ο Ogier στην κατατακτήρια ειδική

Ο Γάλλος επέλεξε να ξεκινήσει από την 11η θέση τις 2 ειδικές της Παρασκευής.

 

Εντυπωσιακός ήταν ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Sebastien Ogier στην κατατακτήρια ειδική διαδρομή μήκους 3,1 χιλιομέτρων που διεξήχθη στο πρωί της Παρασκευής, η οποία θα καθορίσει και τη σειρά εκκίνησης στις 2 ειδικές που διεξάγονται αργότερα μέσα στη μέρα.

Ο Γάλλος οδηγός της Volkswagen κάλυψε την απόσταση σε 2:14.563 και θα επιλέξει πρώτος τη θέση από την οποία θα ξεκινήσει τις προσπάθειές του στις 2 ειδικές που θα διεξαχθούν το απόγευμα και το βράδυ. Στη 2η θέση, 1,1" πίσω από τον Ogier, ακολούθησε ο Daniel Sordo με Citroen DS3 WRC, ενώ 3ος ήταν ο Evgeny Novikov (+1.263) με Ford Fiesta RS WRC.
Η διαδρομή ήταν αντιπροσωπευτική των αυτών που θα συναντήσουν οι αγωνιζόμενοι στο Ράλι, με το πρώτο κομμάτι να είναι γρήγορο και φαρδύ, μέχρι το σημείο όπου τα αυτοκίνητα βγαίνουν για λίγο στην άσφαλτο και μπαίνουν ξανά στο χώµα. Από εκεί η διαδρομή ήταν πιο σφιχτή, ανηφορική, τεχνική, µε αλλεπάλληλα «χασίµατα».
Η δράση ξεκίνησε με καθυστέρηση καθώς πλήθος κόσμου είχε κατακλύσει σημεία της ειδικής για να παρακολουθήσει από κοντά τις προσπάθειες των πληρωμάτων.
Τα πληρώματα επέστρεψαν στη συνέχεια στο service park στο Λουτράκι όπου έπειτα από συζητήσεις με τις ομάδες τους επέλεξαν τη σειρά εκκίνησης για τις 2 σημερινές ειδικές διαδρομές.
Ας δούμε πως διαμορφώνεται η σειρά εκκίνησης για τις 2 ειδικές της Παρασκευής βάσει των επιλογών των πληρωμάτων:
  1. Al Qassimi
  2. Prokop
  3. Mikkelsen
  4. Latvala
  5. Hirvonen
  6. Al Attiyah
  7. Ostberg
  8. Neuville
  9. Novikov
  10. Sordo
  11. Ogier
Από τις 16:00GR οι συμμετέχοντες θα βρίσκονται στο Ζάππειο για να υπογράψουν αυτόγραφα και να φωτογραφηθούν με το κοινό.
Η τελετή εκκίνησης του αγώνα θα ξεκινήσει στις 17:00GR και θα μεταδοθεί ζωντανά από τον OTE TV (από τις 16:30GR). Aμέσως μετά τα πληρώματα θα μπουν στη μάχη με τα χρονόμετρα. Το σημερινό πρόγραμμα περιλαμβάνει 2 ειδικές-πρόκληση:
Η 1η είναι η Κινέτα - Πίσσια, μήκους 47,7 χιλιομέτρων η οποία σύμφωνα με το πρόγραμμα θα ξεκινήσει στις 18:28GR.
H 2η είναι η Κινέτα, μήκους 26,05 χιλιομέτρων, που θα ξεκινήσει στις 21:26GR και θα γίνει υπό το φως των προβολέων που θα τοποθετηθούν στα αγωνιστικά.
Ας δούμε τι δήλωσαν τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση της κατατακτήριας ειδικής...
2. HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo
«Εάν είναι έτσι τα πράγματα, είμαστε πολύ πίσω. Ο Ogier οδήγησε καταπληκτικά».
3. SORDO Daniel - DEL BARRIO Carlos
«Είμαι χαρούμενος με το χρόνο, αλλά ο Ogier είναι πολύ πιο γρήγορος. Η κατατακτήρια είναι σημαντική. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με την αίσθηση του αυτοκινήτου».
4. OSTBERG Mads - ANDERSSON Jonas
«Υπήρχαν πολύ μεγάλα χαντάκια. Πολύ επικίνδυνη ειδική. Το αυτοκίνητο ήταν καλό. Ελπίζω όλα να πάνε καλά». Βγήκε από την ειδική με κρεμασμένο πίσω προφυλακτήρα.
5. NOVIKOV Evgeny - MINOR Ilka
«Προσπαθώ να πιέσω. Η ειδική ήταν αρκετά σκληρή και στενή, αλλά όμορφη».
6. AL ATTIYAH Nasser - BERNACCHINI Giovanni
«Στην αρχή σχεδόν έσβησε ο κινητήρας. Ο χρόνος είναι καλός, η ειδική ήταν πολύ δύσκολη, σκληρή και στενή».
7. LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka
«Είναι κακός χρόνος, δεν καταλαβαίνω γιατί. Η οδήγηση δεν ήταν καλή και γλιστρήσαμε σε 2 ή 3 στροφές».
8. OGIER Sébastien - INGRASSIA Julien
«Ικανοποιημένος με όλα. Πρέπει πρώτα να δω το ρυθμό των υπόλοιπων οδηγών, για να επιλέξω τη σειρά εκκίνησης».
9. MIKKELSEN Andreas - MARKKULA Mikko
«Έχασα λίγο τη γραμμή μου. Υπήρχε πολλή σκόνη μέσα στο αυτοκίνητο, και δεν μπορούσα να δω».
10. AL QASSIMI Khalid - MARTIN Scott
«Στις τελευταίες 4 ή 5 στροφές δεν μπορούσα να δω τίποτα, καθώς η σκόνη έμπαινε στο αυτοκίνητο από τους αεραγωγούς της οροφής και μπήκε στο μάτια μου».
11. NEUVILLE Thierry - GILSOUL Nicolas
«Δεν ήταν καλός χρόνος. Η πρώτη μου φορά με μαλακά λάστιχα, και γλιστρούσα πολύ. Υπήρχε σκόνη και σε μερικά σημεία δεν μπορούσα να δω το δρόμο».
21. PROKOP Martin - ERNST Michal
«Ο χρόνος δεν είναι πολύ κακός. Δεν είμαι ποτέ πολύ καλός στην κατατακτήρια, γιατί χρειάζομαι περισσότερες δοκιμές πριν από το Ράλι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν σου άρεσε το άρθρο άφησέ μας ένα σχόλιο...