Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Ράλι Σουηδίας (2ο σκέλος): Ο Ogier πάει για να γράψει ιστορία!

Ο Sebastian Ogier εξακολουθεί να έχει τον έλεγχο στο Ράλι Σουηδίας μετά και το τέλος του δεύτερου σκέλους του αγώνα. Ο Γάλλος οδηγός της VW κέρδισε σήμερα τρεις από τις οχτώ ε.δ. με το Polo R WRC και θα εκκινήσει αύριο για το τρίτο και τελευταίο σκέλος έχοντας διαφορά 26.9’’ από τον Sebastian Loeb. Απλά να επισημάνουμε ότι ο Ogier αν τελικά κερδίσει θα γράψει ιστορία για δύο λόγους, πρώτον διότι θα είναι ο οδηγός που θα έχει προσφέρει την πρώτη νίκη της VW στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, ενώ θα είναι και ο δεύτερος μη σκανδιναβός που κερδίζει στη Σουηδία μετά τον Λεμπ το 2004.
Ο Loeb απλά κατάφερε να κουρέψει τη διαφορά που είχε το πρωί από τον Ogier κατά περίπου 4,5’’. Παρότι βελτίωσε το set-up του DS3 WRC το οποίο παρουσίαζε έντονη υποστροφή δεν κατάφερε να μειώσει πολύ τη διαφορά από τον Ogier με το Polo R WRC που δείχνει πολύ καλά ζυγισμένο για τον αγώνα της Σουηδίας, κάτι που είπε άλλωστε και ο Loeb για το γερμανικό αυτοκίνητο.
«Ήταν μια ακόμη καλή ημέρα για εμάς. Το πρωί υπήρχε η αμφιβολία για να βρούμε ρυθμό. Δεν είναι εύκολο όταν δεν μπορείς να πιέσεις ολοκληρωτικά και στο μάξιμουμ. Έχουμε τώρα μια ασφαλή διαφορά και αυτό είναι καλό», είπε ο Οζιέ. Οι οδηγοί σήμερα κάλυψαν δυο loop ειδικών διαδρομών από τέσσερις ε.δ. το καθένα ανατολικά του Χάγκφορς κάνοντας 114.02 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Οι δρόμοι που διεξήχθησαν οι ε.δ. ήταν σε καλή κατάσταση το πρωί όχι όμως και το απόγευμα που είχαν γεμίσει με χώμα κι αυτό δημιουργούσε προβλήματα στα καρφιά των ελαστικών.
Ο Loeb μιλώντας για τη σημερινή ημέρα είπε ότι το DS3 WRC εξακολουθούσε να έχει υποστροφή αλλά παρόλα αυτά κατάφερε να κερδίσει τρεις ε.δ. και να κρατηθεί κοντά στον πρώην ομόσταυλό του. «Έχασα πολύ χρόνο από τον Οζιέ χθες μετά την κακή θέση που πήρα στις κατατακτήριες δοκιμές. Σήμερα ήμασταν σε μια καλή αγωνιστική αντιπαράθεση αλλά ήμασταν αρκετά πίσω. Περισσότερα από 20’’ είναι αρκετά», τόνισε ο Λεμπ.
Πίσω από τον Loeb δόθηκε μεγάλη μάχη για την τρίτη θέση ανάμεσα στους Latvala (VW) και Όστμπεργκ (Ford) που τελικά κατάφερε να την πάρει ο δεύτερος. Ο Qstberg μπόρεσε να περάσει τον Latvala στην δεύτερη απογευματινή ε.δ. και μέχρι το τέλος της ημέρας να χτίσει μια διαφορά 6.1’’ από το Polo R WRC του Ogier. Ήταν μεγάλη ημέρα δηλαδή για τον Qstberg αφού το πρωί είχε διαφορά 9.2’’ από τον τρίτο Latvala και τώρα έχει περάσει αυτός εμπρός με διαφορά 6.1’’, που σημαίνει ότι του «πήρε» όπως λέμε στην αγωνιστική διάλεκτο 15’’!
«Ο Loeb αύξησε την ταχύτητά του και ήταν δύσκολο να τον πιάσουμε. Στο τελευταίο μισό της ημέρας επικεντρωθήκαμε στον Latvala και του ροκανίσαμε το χρόνο, κάτι το οποίο είναι καλό για την θέση εκκίνησής μας αύριο. Δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο από αυτό αυτή τη στιγμή. Θα συνεχίσω να πιέζω και αν μου δοθεί η δυνατότητα θα το προσπαθήσω αλλά δεν μπορώ να πιάσω τον Λεμπ», είπε ο Qstberg
Ο Latvala κέρδισε μια ε.δ. αλλά ο 27χρονος Φινλανδός δήλωσε απογοητευμένος γιατί έχασε την τρίτη θέση. «Ήταν μια πολύ, πολύ απογοητευτική ημέρα, προσπαθήσαμε και δεν κάναμε λάθη», επισήμανε ο Ogier  Πάντως κατά την διάρκεια της ημέρας ο Latvala δήλωσε ότι δεν νιώθει άνετα με το αυτοκίνητο και ίσως το γεγονός ότι δεν το γνωρίζει τόσο καλά όσο ο Ogier να τον κάνει να σηκώνει το πόδι από το γκάζι. Ο Evgeny Novikov παρέμεινε πέμπτος δίχως να έχει κανένα πρόβλημα, ο Γιούχο Χάνινεν και ο Τιερί Νεβίλ πάλεψαν για την 6η θέση αλλά τελικά την πήρε ο Βέλγος, αφού ο Χάνινεν… φύτεψε το Fiesta WRC σε ένα snowbank στην τελευταία ε.δ. και έχασε περίπου 1’ εκεί.  Οι Χένινγκ Σόλμπεργκ, Martin Prokop και Dani Sordo είναι αυτοί που συμπληρώνουν την δεκάδα.
Η μεγάλη απογοήτευση της ημέρας ήταν ο Πόντους Τάιντμαντ που εγκατέλειψε τον αγώνα από κινητήρα και ενώ ήταν στην έκτη θέση της γενικής κατάστασης. Όσο για τον Μάθιου Γουίλσον που αντικατέστησε τον Αλ-Ατίγια είχε έξοδο και τουμπάρισε όταν χτύπησε σε κούτσουρο και κατέστρεψε το ψυγείο του αυτοκινήτου. Στην κατηγορία WRC2 δεν άλλαξε κάτι αφού ο Γκρόνταλ με το Subaru Impreza εξακολουθεί να προηγείται. Η τρίτη και τελευταία ημέρα διεξάγεται κυρίως σε ε.δ. της Νορβηγίας. Συγκεκριμένα οι πέντε από τις έξι θα γίνουν σε νορβηγικό έδαφος και το σύνολο των αγωνιστικών χιλιομέτρων αγγίζει τα 94.29 χλμ, ενώ ο τερματισμός θα γίνει στο Κάρλσταντ στις 16.27 τοπική ώρα.

cityauto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν σου άρεσε το άρθρο άφησέ μας ένα σχόλιο...