Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

WRC 2013: Ο LOEB TA HNIA, Ο OGIER ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ


Οι περιπέτειες σε λευκό φόντο στις ορεινές ειδικές διαδρομές των γαλλικών Άλπεων συνεχίζονται με αμείωτο ενδιαφέρον. Όπως... αμείωτη παραμένει και η διαφορά στη κορυφή της γενικής κατάταξης μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους του εναρκτήριου αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι του 2013.
Ο Sebastien Loeb μπορεί να έχασε λίγο έδαφος το πρωί όταν και καλούνταν να "καθαρίζει" σε πολλά σημεία το δρόμο από το χιόνι αλλά το ανέκτησε στο απογευματινό πέρασμα από τις τρεις ειδικές διαδρομές που χρησιμοποιήθηκαν εις διπλούν. Ο Αλσατός κέρδισε δύο από αυτές και έτσι έκλεισε την ημέρα με προβάδισμα 1 λεπτού και 17 δευτερολέπτων.



Μόνο που ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έχει πλήρες πρόγραμμα φέτος - θα λάβει μέρος μόλις σε τέσσερις γύρους άρα επί της ουσίας, δεν αποτελεί διεκδικητή του τίτλου! Αυτό είναι κάτι που ξέρει καλά ο Sebastien Ogier που ακολουθεί στη γενική κατάταξη, αναλαμβάνοντας ηγετικό ρόλο στην επίθεση της Volkswagen στον κόσμο των ράλι.
Επικεντρώνεται λοιπόν στο να είναι ταχύτερος των υπολοίπων και έως τώρα το κάνει καλά αφού έχει προβάδισμα άνω του ενός λεπτού από τον τρίτο Dani Sordo. Μάλιστα ο Γάλλος πρόσθεσε μία ακόμα πρωτιά στο ενεργητικό του Polo R WRC, σημειώνοντας για δεύτερη σερί μέρα τον καλύτερο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή.
Ogier

"Σήμερα οι συνθήκες ήταν ακόμα πιο δύσκολες. Το γεγονός ότι σημείωσα ξανά τον ταχύτερο χρόνο στη πρώτη ειδική της ημέρας, με τόσο αέρα, πάγο και χιόνι να πέφτει, αποτέλεσε άλλη μία ευχάριστη έκπληξη. Παρότι ακολούθησα συντηρητική προσέγγιση, είχα μία μικρή παρέκκλιση από τη πορεία μου σε μία αριστερή στροφή της δεύτερης ειδικής. Πάντως έως τώρα ο αγώνας εξελίσσεται τέλεια για εμάς. Μακάρι να ολοκληρωθεί και έτσι. Μέχρι τότε, θα επικεντρώνομαι στον δικό μου αγώνα", σχολίασε ο Ogier.
Σε μία ημέρα όπου οι ασφάλτινοι δρόμοι ήταν ως επί το πλείστον καλυμμένοι με πάγο και χιόνι, η διαχείριση των ελαστικών αποτέλεσε μεγάλο πονοκέφαλο αφού κάθε πλήρωμα, έχει στη διάθεση του μόνο 20 ελαστικά με καρφιά για όλο τον αγώνα. Χρειάζεται λοιπόν «οικονομία», αφού πρόκειται για ένα στοιχείο που ενδεχομένως αποδειχθεί καθοριστικό το Σάββατο, ειδικά στο γκραν φινάλε με το νυχτερινό πέρασμα από τη θρυλική Col de Turini.
Παρότι οι διαφορές στις θέσεις του βάθρου είναι μεγάλες, αμέσως μετά τον τρίτο Sordo, γίνεται χαμός! Τον καταδιώκει ο Ρώσος Evgeni Novikov με Fiesta WRC που κέρδισε δύο ειδικές, τους ακολουθεί από κοντά ο Mikko Hirvonen με DS3 WRC ενώ μέσα στο παιχνίδι παραμένει ο έτερος οδηγός της VW, ο Jari-Matti Latvala.
Ο Φινλανδός είναι 25 δευτερόλεπτα πίσω από τον πέμπτο αλλά ακόμα πειραματίζεται με το στήσιμο του Polo R WRC: "Δοκίμασα πιο ήπιο στήσιμο στις πρωινές διαδρομές. Δυστυχώς αυτό είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο μου να έχει απότομη και ανακριβή συμπεριφορά. Εκτός αυτού, χτύπησα μία πέτρα σε ένα πολύ στενό σημείο της ΕΔ1, που οδήγησε σε κλατάρισμα. Παράλληλα, έσβησε προσωρινά και ο κινητήρας μου κι έτσι έχασα πολύ χρόνο. Στη συνέχεια βρήκα ρυθμό και έχω κάποια ιδέα σχετικά με τις αλλαγές ρυθμίσεων που πρέπει να κάνουμε για να προσαρμόσω περισσότερο το αυτοκίνητο στο οδηγικό μου στιλ". Η μάχη στο Μόντε Κάρλο συνεχίζεται με τη διεξαγωγή τριών ειδικών διαδρομών στο πλαίσιο του τρίτου σκέλους του αγώνα.
Μάθε περισσότερα στο Red Bull Motorsports

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν σου άρεσε το άρθρο άφησέ μας ένα σχόλιο...