Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Ανεπανάληπτη ελληνίδα μάνα: 25 κατηγοριοποιημένες ατάκες

«1. ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ «Αν πρόκειται να σκοτωθείς με τον αδερφό σου, πηγαίνετε έξω. Μόλις τελείωσα το σφουγγάρισμα.»
2. ΠΡΟΣΕΥΧΗ «Κάνε την προσευχή σου να βγει ο λεκές από το χαλί. 3. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ «Αν την άλλη Πέμπτη που θα πάω στο σχολείο σου για το τρίμηνο, δεν έχεις καλούς βαθμούς… καλύτερα να έχεις φύγει από το σπίτι πριν γυρίσω.»
4. ΛΟΓΙΚΗ «Δεν έχει γιατί. Γιατί έτσι το είπα εγώ.»

5. ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗ «Αν πέσεις και ματώσεις τα γονατά σου, θα φας το ξύλο της χρονιάς σου γιατί θα έχεις σκίσει και το παντελόνι σου.»
6. ΠΡΟΝΟΗΤΙΚΟΤΗΤΑ «Άλλαξε βρακί, βρε παιδάκι μου. Αν χτυπήσεις και σε πάνε νοσοκομείο, τι θα πουν οι γιατροί;»
7. ΕΙΡΩΝΙΑ «Σταμάτα να κλαις δίχως λόγο, γιατί θα σε κάνω να κλαις με λόγο.»
8. ΕΥΛΥΓΙΣΙΑ «Ωραίο πλύσιμο έκανες! Δε βλέπεις τον σβέρκο σου που είναι μαύρος;»
9. ΩΣΜΩΣΗ «Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαΐ σου.»
10. ΑΝΤΟΧΗ «Δε θα σηκωθείς από το τραπέζι αν δεν τελειώσεις τα ρεβίθια σου.»
11. ΚΑΙΡΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ «Το δωμάτιό σου είναι σαν να το χτύπησε τυφώνας.»
12. ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ «Ό,τι σου λέω εγώ σου φαίνεται παράλογο. Εσύ τα ξέρεις όλα κι εγώ είμαι η παράλογη;»
13. ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ «Συνέχισε την γκρίνια και θα δεις. Εγώ σε γέννησα, εγώ θα σε σκοτώσω.»
14. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ «Πού τα έμαθες αυτά, ρε παιδάκι μου; Γιατί δε βλέπεις τον αδερφό σου; Έτσι κάνει;»
15. ΖΗΛΕΙΑ «Εγώ στην ηλικία σου δεν είχα παπούτσια να φορέσω. Χιλιάδες παιδάκια σήμερα δεν έχουν να φάνε. Μην είσαι αχάριστος.»
16. ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ «Περίμενε να πάμε σπίτι και θα δεις.»
17. ΥΠΟΜΟΝΗ «Θα το ανοίξουμε όταν πάμε σπίτι.»
18. ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ «Σταμάτα να αλληθωρίζεις γιατί στο τέλος θα μείνεις αλλήθωρος.»
19. ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ «Βάλε το μπουφάν σου. Κάνει κρύο και δεν το καταλαβαίνεις.»
20. ΧΙΟΥΜΟΡ «Αν κοπείς με το μαχαίρι, μην έρθεις κλαίγοντας σε μένα, γιατί θα τις φας κι από πάνω.»
21. ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ «Αν δε φας όλο το φαϊ σου, δε θα μεγαλώσεις.»
22. ΓΕΝΕΤΙΚΗ «Όλα τα χούγια από τον πατέρα σου τα πήρες.»
23. ΚΑΤΑΓΩΓΗ «Όταν σου δίνουν κάτι να λες ευχαριστώ. Μην είσαι γύφτος.»
24. ΣΟΦΙΑ «Όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις.»
25. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ «Θα κάνεις κι εσύ παιδιά μια μέρα. Μακάρι να σου κάνουν ό,τι έκανες κι εσύ σε μένα.»


Πηγή: to-mati.gr

2 σχόλια:

Αν σου άρεσε το άρθρο άφησέ μας ένα σχόλιο...